Sightseeing by running

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max: km/h Temperatura:6.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Piątek, 15 listopada 2013 | dodano: 18.11.2013

Trening w międzynarodowym towarzystwie:). Pablo jest wybiegany, ma za sobą np. półmaraton w górach z 800 m. przewyższenia w czasie 1h40min. No ale jakoś się utrzymałem i nawet dałem radę niemal przez cały czas gadać po hiszpańsku przy tempie 5 min/km. A pobiegliśmy sobie przez Cytadelę, Wzgórze św. Wojciecha, obok Katedry, Most Jordana, Śródkę oraz Maltę z wszystkimi atrakcjami dookoła tejże.

Wyglądało to o tak:
/9111827

Good bikes (runs)!

Kategoria Forrest Gump

| 09:15 wtorek, 19 listopada 2013 | linkuj I jeszcze dodam, że byliśmy obaj na kacu:) a do tego ja niewyspany. A na koniec mi Pablo powiedział, że on o tej porze roku biega "spokojnie"..
Marc
| 20:39 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj Kurcze, ale takie międzynarodowe towarzystwo dodaje tempa :)
krzychuuu86
| 19:59 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj niezły dystans i jaki czas...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ienap