Independence Day

d a n e w y j a z d u 30.50 km 20.00 km teren 01:26 h Pr.śr.:21.28 km/h Pr.max:35.20 km/h Temperatura:8.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Poniedziałek, 11 listopada 2013 | dodano: 11.11.2013

W hołdzie dla naszego pięknego kraju, przemierzyłem jego niewielki skrawek na rowerze:) Może i nie jest to szczyt patriotyzmu ale myślę sobie, że lepiej świętować tak niż podpalając tęczę na Placu Zbawiciela..

Pojechałem sobie Nadwarciańskim do Radojewa, tam zaliczyłem podjazd (jest konkret), dalej Poligonowa (dużo błota) i trochę XC na Morasku. Powrót na Winogrady przez Bonin i Sołacz.

krzychuuu86
| 18:35 wtorek, 12 listopada 2013 | linkuj Podjazd z Gogola..no jest konkret pamiętam z maratonu. A teraz jak mieszkasz blisko Cytadeli i Moraska to pewnie mistrzem techniki zostaniesz w przyszłym sezonie...
| 22:32 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj My też z Rodmanem, Sebę i ponad 300 innymi osobami świętowaliśmy 11.11 i ciekawe że pomimo obecności tylu ludzi nic nie zostało spalone, ani nikt specjalnie obrażony :)
Cóż - rower chyba jak muzyka łagodzi obyczaje :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa gowdu