Uciekający JP

d a n e w y j a z d u 46.40 km 30.00 km teren 02:02 h Pr.śr.:22.82 km/h Pr.max:39.70 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Środa, 11 września 2013 | dodano: 12.09.2013

Wspólny trening z kolegami teamowymi. Marek podjechał po mnie na Wildę, skąd wspólnie pokręciliśmy na Rusałkę. Tam, na mostku, czekał już JPBike, który zadeklarował się oprowadzić nas słynną już terenową Rundą Drogbasa. Część ścieżek znałem już doskonale ale muszę przyznać, że w kilku miejscach jechałem po raz pierwszy w życiu. A były to naprawdę fajne miejsca! Single, ciasne zakręty, skarpy. Jacek narzucił godne tempo i trzeba było jechać skoncentrowanym, bo czasem potrafił wykonać nagły zakręt o 90 stopni i zniknąć gdzieś w krzakach:).

Nad Kierskim z kolei Marek pokazał nam zjazd z mega stromej skarpy, gdzie się wycofałem kiedy tył zaczął mnie wyprzedzać:) (za dużo kontuzji ostatnio).

A wracając na Bukowskiej mieliśmy jeszcze trening zmiany dętki po tym, jak Marek wjechał na kilkucentymetrowy wkręt do drewna.
Super trening wyszedł, dzięki chłopaki!

I tylko szkoda, że dzień już taki krótki – krótko po 19 w lesie mało co widać:(.