Testy na Strzeszynku

d a n e w y j a z d u 34.90 km 25.00 km teren 01:24 h Pr.śr.:24.93 km/h Pr.max:36.90 km/h Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Piątek, 30 sierpnia 2013 | dodano: 31.08.2013

Nowe bloki spd - wszystko ok, but sam się nie wypiął ani razu a z kolei jak chcę go wypiąć, to nie mam najmniejszego problemu.

Nowa dętka - trzyma.

Obejma podsiodłowa na imbus - trzyma ale nie bardzo, tzn sztyca nie opadła aż tak mocno jak w Wałczu, ale jednak. Muszę jeszcze mocniej dokręcić.

Nowy bidon - nie jedzie starym izotonikiem:)

Sam trening to całkiem mocne przepalanko, długimi momentami około 33-35 kmh w - było nie było - terenie.

Bardzo ciepły, wręcz parny wieczór.

jasskulainen
| 16:46 niedziela, 1 września 2013 | linkuj butapren rozwiazuje problem

przerabialem u siebie, a balem sie carbonowa rame za mocno sciskac ; )
chemik | 08:38 niedziela, 1 września 2013 | linkuj Ze sztycą miałem kiedyś identyczną historię, mocniejszy zacisk nic nie pomoże a możesz w ten sposób doprowadzić do pęknięcia ramy, wystarczy posmarować sztycę pastą do zębów (najlepiej białą bez dodatków) i wsunąć w ramę (wcześniej wyczyścić sztycę i wnętrze ramy), odczekać dla pewności około 2 godzin i po problemie, przy pierwszej jeździe może zejść maksymalnie 2mm ale potem jest już mur-beton:)
| 20:58 sobota, 31 sierpnia 2013 | linkuj Po prostu trzeba dojebać zacisk, albo kupić nową sztycę. Niektóre rowery mają słabo spasowaną rurę podsiodłową i nic się nie da zrobić. Miałem tak w pierwszym góralu, nawet raz zerwałem gwint w zacisku, od tej pory kupuje takie z wmontowaną stalową nakrętką :).
MaciejBrace
| 17:51 sobota, 31 sierpnia 2013 | linkuj Moim zdaniem sztyca jest ok, to raczej komin ma zbyt duży luz. W moim rowerze było podobnie, tylko tulejka ratowała sytuację.
Josip od początku posiadania roweru masz problem z opadającą sztycą ?
| 13:10 sobota, 31 sierpnia 2013 | linkuj Coś masz z tą sztycą trzeba by sprawdzić średnicę suwmiarką.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa geipo